Monday, September 8, 2008

~ Cinta Terlarang ~

Cinta.....
Semua akan kata cinta itu indah.....
Betul cinta itu indah.....
Tapi cinta jugak selalu membawa padah pada yang terkena panahan nya......

Cinta.....
Ia datang tanpa di undang......
Ia hadir tak kira masa atau keadaan....

Cinta.....
Kenapa kau hadir dalam hidup ku.....
Kenapa kau hadir pada waktu aku sudah berpunya....
Kenapa kau siksa aku bergini........

Cinta.....
Kadang-kadang aku berharap kau tak pernah hadir dalam hati ku.....
Aku benci kau cinta......
Kau yang membuat aku merana.....
Tak keruan hidup aku kerana mu......

Cinta.....
Walaupun aku cuba membenci mu......
Tapi aku tak berdaya cinta......
Kau telah membuat hidup ku lebih berpelangi......
Membuat hidup ku lebih bermakna......

Cinta.......
Terima kasih kerana kau sudi hadir dalam hati ku......
Memberi aku peluang untuk mencintai seseorang......
Seseorang yang amat baik hati.....
Seseorang yang ikhlas dalam persahabatan......
Semoga ia akan berkekalan hendak nya.....
Terima kasih cinta kerana memberi aku peluang untuk merasai cinta.....

No comments: